maandag 2 februari 2015

voor jou van mij

Van de uil nog geen nieuws.


Cara de zwerfpoes die ondertussen even veel binnen is dan buiten komt even kijken naar mijn cadeautje voor 'voor jou van mij'. Dit is een Facebookgroep die nog maar een dikke week geleden gestart is en nu al 8000 leden heeft.
Het opzet is om een klein cadeautje ergens op een openbare plaats achter te laten. Gewoon om een willekeurige voorbijganger blij te maken.

Ik deed vorige donderdag mijn eerste drop in Kasterlee, net voor het uilenavontuur.



De vinder kan eventueel een berichtje plaatsen op die facebookpagina. Zin om ook mee te doen? Kijk eens op voorjouvanmij.

Er was vanmiddag een reportage te zien op het vrt nieuws, misschien vanavond nog eens.

Mijn 2e drop ligt klaar om te vertrekken

2 opmerkingen:

  1. Vandaag stond het ook in de krant, over het initiatief "voor jou van mij" !
    En Cara heeft haar cadeautje eigenlijk al gekregen, een nieuwe thuis ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik deed ook al twee drops via die groep! Deed wel ook al mee aan geefmaand november en aan 12.12.12.12, een kadootje weggeven aan iemand op 12 december om 12.12uur... Leuk is dat hè!

    BeantwoordenVerwijderen