woensdag 24 december 2014

in de kijker


Het afgelopen jaar is het hier heel wat minder geweest met de frequentie van logjes plaatsen. Ik zie het bij anderen ook. De enige reden die ik voor mezelf kan bedenken is dat de lens van mijn fototoestel sinds de zomer stuk is en dat ik die nog steeds niet heb laten maken. Ik kan nu enkel micro beelden maken en dat is niet altijd naar mijn goesting. Ik plaats ook liever foto's dan lange teksten…

Maar nu had ik een idee, ik wil af en toe eens een blog van iemand anders in 'the picture' zetten. Dus wil jij wat extra aandacht en andere lezers aantrekken, dan mag je mij een link doorsturen of hieronder een berichtje achterlaten. Bij gelegenheid plaats ik dan een logje over jouw blog. 

5 opmerkingen:

  1. Volgens mij heeft iedereen wel eens zo'n fase van minder bloggen, of bij sommigen is de interesse weer over en die stoppen er dan helemaal mee. Ik heb de afgelopen maanden allemaal nieuwe blogspot gezocht omdat het wat stil werd op mijn leeslijst ;) Zelf ben ik wel eens te moe geweest een tijd.

    Wat naar van je camera. Ik lees/las altijd met plezier mee over je projecten met je leerlingen! Dit is dan wel weer een mooie foto!

    Ik weet niet of het bij je idee past, maar natuurlijk, leuk als je eens over mijn blog zou schrijven. Ook wel eng, haha, hoe kijkt een ander ernaar :D Maar vooral leuk idee! Benieuwd waar je allemaal mee komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig idee! Ik weet niet of de mijne in je plaatje past maar je mag er altijd iets over schrijven :) benieuwd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moest je zin hebben dan mag het ook over mijn blogje(s) gaan. Gietjes Corner bestaat al een tweetal jaar, Gietjes Weetjes is nieuw :). Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt een leuk idee! Maar niet zo makkelijk denk ik :-)
    Mocht je zin hebben mag je altijd eens op mijn nog redelijk nieuwe blog komen kijken ...

    grtjs,
    meisje van nummer44.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik herken het. Wegens te druk minder tijd om een logje te schrijven. Maar ik blijf zelf héél graag lezen bij anderen ;).
    En als je zin en tijd hebt, mag je me natuurlijk even vermelden.
    Ik hoop volgende week even tijd vrij te maken om mijn werkjes van de academie af te werken én hierover wat te schrijven. Voilà, eerste voornemen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen