donderdag 9 oktober 2014

opgedraaid

Ik krijg mijn hoofd niet stil, 'k ben helemaal opgedraaid. De eerste doorlichtingsdag is achter de rug, zaterdag deel 2. Ik had er al veel over gehoord en gelezen maar het is echt niet min, zo'n inspectie. We sloten de dag af met een pittige vergadering, ik heb nu het gevoel dat ik niet helemaal heb kunnen zeggen wat ik wilde zeggen maar ook dat ik misschien al te veel gezegd heb. Onmiddellijke feedback over ons functioneren kregen we niet. Voor het ultieme verdikt moeten we wachten tot zaterdagnamiddag, het eigenlijk verslag, dat op het internet zal worden gepubliceerd zal nog wel een tijdje op zich laten wachten. Te spannend, ik wil rust. Voor de klas staan is zalig maar dat wat erbij komt moet ni echt.

Vandaag maakte de jeugd dit








Geen traditionele opdracht en zeker niet mijn specialiteit maar ik had er zin in. Wat vinden jullie ervan?

1 opmerking:

  1. Ik duim voor een positief verslag!
    Volgens mij doe jij dat echt geweldig, dat lesgeven.
    Meer moeten ze toch niet hebben, zo creatief als jij bent!

    BeantwoordenVerwijderen