woensdag 25 december 2013

pakje

De kerstman bracht gisteren veel pakjes




Die van hoemmelke  mocht ik ook openmaken, ik viel haast uit m'n zetel…nu had ik eigenlijk al wel gedacht dat Maren iets met zorg zou maken maar dat ik zoveel uren van haar tijd zou krijgen had ik dan ook weer niet kunnen denken.
Dit tasje heeft zoveel vakjes en kantjes, ik zou het aan de binnenkant moeten kunnen tonen, goh zo mooi afgewerkt!!! 't Zal zeker goed gebruikt worden


De pannenlappen zullen hopelijk ook gebruikt worden al vind ik ze zeker zo mooi om op te hangen en waarschijnlijk ga ik dat voorlopig ook wel doen



En dit schetsboek ga ik niet gebruiken, te mooi, ik zal het natuurlijk ooit wel vullen met tekeningen maar het vraagt heel wat moed om in een mooi blanco schetsboek te starten. Het is ook weer super knap gemaakt. Ik ben in de wolken, ik heb het wel getroffen met zo'n swappartner.




Maren dank je wel, hopelijk ontmoeten we elkaar binnenkort en dan kan je dat mooie tasje nog eens zien, ik snap goed dat je dat voor jezelf had willen houden!

Wie van jullie heeft ook mooie cadeautjes gekregen? (vast niet zo'n mooie als de mijne;-)

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen,

    Ik ben blij dat je blij bent!!! Zoals ik al eens vermeldde op mijn blog.... de inspiratie kwam vanzelf met jou als swappartner!
    en nog een tip.... het blanco schetsboek vond ik in voordeelboeken en is gemakkelijk te vervangen door een nieuw blanco schetsboek, moest de deze niet meer blanco zijn

    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het mooie boek Birth Day gekregen, wil er uren in turen maar heb de eerste bladzijde nog niet omgeslaan. Ook een weekendje kreeg ik kado voor met de echtgenoot. By the way door al die Sonny Angels te zien op je blog krijg ik wel héél véél zin om een verzameling te starten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb je weer prachtige engeltjes/ sonny angels gekregen voor bij je verzameling. Ik kreeg er vorig jaar eentje van Moos en ben er nog steeds heel blij mee. Die wat je als eerste hierboven hebt gedeeld is echt helemaal superrr en natuurlijk zijn je andere swap kado's ook heel mooi.
    Ik kreeg van mijn dochter een aantal leuke kado's die ik nog niet gedeeld heb, maar ben mega trots op mijn kado wat ik voor mijn dochter maakte...een lapjes deken én nog een hart van reepjes stof. Gelukkig was ze er super happy mee.
    Nog een fijne tweede kerstdag! Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen