dinsdag 24 december 2013

over de wolken post

Gisteren zat er dus overheerlijke post in de bus…ik swapte met 'orange' een ritstasje en ze beloofde mij een sonny angel op te sturen. Ik kreeg een grote doos en dacht nog, wel groot voor zo'n klein engeltje maar ze hebben zich onderweg blijkbaar vermenigvuldigd want …


er zaten 2 pakjes in


deze schatjes staan nu bij hun vriendjes



die vrolijke snoetjes maken me zoooo blij


En dan hebben we nog de kerstswap plus van hoemmelke. Ik heb de eer om met 'Maren herself' te mogen ruilen. De pakjes mogen vanavond of morgen pas opengedaan worden maar omdat ik echt niet kon wachten heb ik via mail de toestemming gekregen om al 1 pakje te mogen opendoen.

Kijk!! Niet 1 maar 3 prachtige stempels, (de jongste hier in huis raakte geïnspireerd en heeft ook een stempel gesneden, 'made by frederik' vond hij wat lang dus maakte hij er carpe idem van)
Mijn swapcadeautje kan al niet meer stuk want hier ben ik superblij mee maar weet je wat...


er liggen nog 3 pakjes van Maren te wachten, sorry als het papier er wat beduimeld uitziet, het is hier door iedereen al betast en door mij al meerdere keren. Ik ben vanavond alleen thuis dus de ideale moment om deze pakjes rustig open te doen. Ik heb het geluk van niet naar de schoonfamilie te moeten om daar de tijd uit te zitten. Klinkt mss raar maar ik ben heel content dat ik mag genieten van 100% me-time



Voor diegenen die wel 'moeten of mogen' gaan feesten, veel plezier, ik hoop voor jullie dat het gezellig is


Orange en Hoemmelke, dank u voor de schone cadeau's!!!!

2 opmerkingen:

  1. Blij dat de stempels in de smaak vallen, hopelijk vond je de andere kadootjes ook leuk. Ik heb juist de kadootjes die ik van jouw kreeg uitgepakt en ben er heeel blij mee!!!
    Groetjes en super bedankt
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil je even contact met mij opnemen op woohoobydavina@gmail.com? Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen