maandag 18 november 2013

de eerste 2

De eerste 2 lappen stof (van de 26) zijn al verwerkt. Ik maakte 2 superwarme sjaals



De rode is een verjaardagscadeautje voor mijn vroegere directrice, de okergele voor mezelf. Ik heb het altijd koud dus een klein dekentje rond mijn nek zal nodig zijn met dit koude weer.

Wat ik met de 24 ander stoffen ga doen… er zijn veel stofjes bij waar ik kinderrokjes van ga maken voor vriendinnen en collega's. Enkele stoffen zijn om als geschenk te geven. 3 stoffen voor rokjes voor mij. 3 stoffen voor tassen (mijn specialiteit/oftewel het enige wat ik al redelijk goed kan) en 1 lap, die heb ik gekocht voor de mooi…geen idee of ik die ooit durf verknippen (koste 20 euro voor een metertje , die ben ik op het einde toch maar gaan kopen want ik wist dat ik thuis anders spijt zou hebben)
Ik wil wel foto's laten zien van mijn aanwinsten maar hebben jullie het weer al gezien, ik vrees dat jullie gaan denken dat ik allemaal grijze stoffen heb gekocht. Ik wacht op een straaltje zon.

Ik heb even geteld, als ik elke maand 2 dingen maak, dan kom ik een jaar toe met mijn stoffenstapel, ik heb toch niet overdreven gisteren;-)

12 opmerkingen:

  1. De sjaals zijn allebei super! Nu ben ik wel curieus naar welke andere schoon stoffen je gekocht hebt!
    (overdrijven met stof, haakgaren, (kleur)potloden, stiften, papier en aanverwanten is mijns inziens niet mogelijk...)
    :-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha. Elke maand 2 dingen maken moet toch zeker lukken, niet?
    2 super leuke sjaals seg!!! Da stofke vanbuiten aan de onderst is dat een tricotje of een Katoentje! Echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een katoentje van petit pan, had ik al van vorig jaar maar ik was te gierig om het te gebruiken

      Verwijderen
  3. hahaha zo heb ik er ook nog een paar... waar ik te gierig op ben! ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die okergele sjaal is keimooi! Waar komt die bruine stof vandaan? En ja, bah, zo miezeren buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je snel gedaan!
    Wat knap van je dat je al weet waar je alle lappen voor wilt gaan gebruiken. Ik koop meestal stofjes met alleen maar vage plannen....
    Maar ooit gaan ze gebruikt worden, denk ik. Hoop ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whaa, jij bent snel! Mooi geworden hoor... Het is dan net krap aan voor een jaartje hè ;-)
    Geniet fijn verder van al je (ongetwijfeld) mooie aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi seg, ik zou voor onze kinderen ook zoeen collsjaals willen maken, maar moet er eens tijd voor maken... maar zou het nu moeten doen he, met het koude weer dat eraan zit te komen...
    Het is al heel mooi en ben benieuwd naar meer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke sjaals en ook erg leuke stofjes!
    Jammer dat je nu deze maand niks meer mag naaien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cool!! Oh 24 andere stoffen??? ik scroll snel verder :-)

    BeantwoordenVerwijderen