dinsdag 24 september 2013

Het ging niet

Het lukte niet vandaag om iets te schilderen. kBen met goede moed begonnen maar ik ga het niet afwerken want het is al dood geschilderd. Ik had deze week maar 2 uurtjes en een half de tijd om te kliederen en ik denk dat ik te snel resultaat wilde. Jammer, volgende week beter







Zo zie je, het gaat niet altijd vanzelf



Bij rianne kan je een zeefdrukprint winnen. Ik zou zeggen, niet massaal meedoen want ik wil deze ook wel winnen, maar aangezien je 3 keer kans hebt...doe toch maar mee dan;-)

4 opmerkingen:

  1. Misschien niet naar je eigen tevredenheid maar ik vind het toch mooi! (en knap!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het wel knap...het linkse gezicht mss iets te donker maar voor de rest heel geslaagd hoor... mss moet je het werkje even langs de kant zetten even afstand nemen van dit schilderij en wie weet zie je het na een tijdje wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is toch erg mooi hoor! Maar ik herken de frustratie wel hoor .... hier liggen ook een paar van die projectjes ....... en ik vind het ook moeilijk om de draad weer op te pakken als er eens iets niet zo goed gaat (soms is dat weken achter elkaar) succes voor de volgende keer :)

    BeantwoordenVerwijderen