vrijdag 29 maart 2013

kriebels

Kennen jullie dat gevoel nog van vroeger als je op schoolreis ging. Spannend, een beetje kriebels, ik heb dat nu. Binnen een paar uurtjes vertrek ik op kamp. Ik krijg m'n valies niet vlot gemaakt want ik wil 'alles' meenemen. Ik ga maar een week maar mijn reserve naaimachine moet mee, ik ga crea geven en stel dat we verkleedkleding willen maken... en even dacht ik m'n gutsjes om stempels te maken ook mee te nemen maar veel kans dat ik die daar kwijtspeel... m'n computer, fototoestel, knutselboeken.... schetsboeken.... oja ik heb nog ergens een boek liggen over grime
Gelukkig ga ik met m'n auto en kan die dienen als overkoepelende valies. Ik overdrijf vast met m'n kledingvoorraad...

Hier ga ik naartoe


Een maandje geleden vond ik dit schaaltje in de kringloopwinkel, als dat geen signaal is zeg!!!
Geen idee of ik tijd ga hebben om de volgende dagen iets te posten, het programma ziet er zwaar uit. Als jullie wel veel te lezen krijgen dan is het er vast saai;-) of ben ik niet goed bezig

7 opmerkingen: