zondag 16 december 2012

multifunctionele bloempot


                                                                 Het was begonnen als een grote kerstbol maar na een uurtje haken zag ik dat dat niet ging lukken en plots werd het vanzelf een bloempot


                                                                    of misschien toch een wintermuts voor Felix?



                                                                      en dan lees ik net dat ik bij mimstasjes een bijzonder mooie stempel heb gewonnen!!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Wat een leuke stempel heb je gewonnen.
    Je vroeg mee twee weken geleden of ik ook op bestelling haakte. Ik heb er over nagedacht en ik wil wel een hertje voor je haken. Wil je me mailen, dan kunnen we wat afspreken.
    punky.wunky@yahoo.co.uk

    groetjes Ingrid
    de punnik kamer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat een mooi hoesje voor de bloempot. En zo ontstaat er altijd wel weer iets bij creatieve mensen... leuk en verrassend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, coole cache-pot!
    uw dieren hebben mooie namen!!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind felix de bloempot beter staan dan de plant! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Véél beter dan een kerstbal :-)
    Bedankt Emmel voor je lieve berichtje en al die honden- en poezenduimen. Ik schreef er een update bij hoe het nu met Zizi gaat. Liefs, Trui

    BeantwoordenVerwijderen