woensdag 22 augustus 2012

picture nine: from willemijnscreaties

                                      Wie nog graag wil meedoen met m'n birthday-give-away kan beter snel die foto opsturen want binnen enkele dagen ga ik de winnaars loten en bekend maken


                                     Deze foto kreeg ik van willemijn, een heel dorp met vriendjes en ze zien er nog zo goed uit!! (echt helemaal iets voor mij)




                                    Bij deze een foto van mijn fisher-price western poppenhuis. 25 jaar geleden gekregen, en er wordt nu weer mee gespeeld door mijn eigen kinderen. Heel degelijk, want alles werkt nog zoals het hoort!

groetjes Willemijn 

5 opmerkingen:

  1. Ooh dat indiaantje is geweldig! Heb je mijn foto aangekregen Emmel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja die indiaan is erg goed (dat die niet topzwaar is en omvalt)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te leuk! Ben ook zo dol op die popjes, die gaan hier nooit weg! Ooit een heel huis compleet met popjes en meubels gekocht voor 2 euro!

    BeantwoordenVerwijderen