vrijdag 24 augustus 2012

picture eleven: from veeeeeeeeeeeeeeeertje


                                          en dan nu de laatste foto voor de birthday-give-away. Mooi al die inkijken in jullie verleden...ook nu weer een mooi beeld van Veerle. Morgen maak ik de winnaars bekend




                                          Graag had ik je een foto toegestuurd van een springtouw. Ik heb dit ooit gekregen van Sinterklaas bij wijlen m'n grootouders. Het is een springtouw waar mijn moeder als kind mee heeft gespeeld. Maar ik kan het niet vinden... jammer.
 
Wel heb ik hier in de kast 2 oude fototoestellen staan. Deze zijn van wijlen mijn grootvader. Veel kan ik er niet over vertellen want tot voor deze zomer wist ik niet van hun bestaan. Mijn ouders wilden deze aan een verzamalaar schenken. Gelukkig wilden ze deze 2 expemplaren ook aan mij geven. Op deze manier heb ik iets van mijn grootvader.
 
Groetjes
Veeeeertje
 
ps de foto is niet bewerkt. 

--
Neem gerust ook eens kijkje op V-eeeeertje(s)

1 opmerking: