zondag 19 augustus 2012

seventh picture: from sofie


 Dank je sofie voor deze geweldige auto (eu foto bedoel ik), als ik het goed begrepen heb heb je meerdere VW's in bezit! Zalig!!





                                  Ik ben op zoek gegaan naar iets wat ons gezin wel typeert.... en overheerst ;-)

Dit is één van onz VW kevers, die we staan hebben... 
Deze is er eentje uit het jaar 1967! Ouder dan mezelf.
We gebruikten de VW kever in april om de foto's van de jongste voor zijn eerste communie mee te maken!
Deze foto is er eentje van...
Het cijfer 11 dat erop staat, zette mijn man er zelf op; het is het nummer waarmee onze oudste elke week basket speelt, nummer 11!!!!! Ze wou zo graag dat nummer op de kever ;-) Hopelijk mag ze dit seizoen ook met de 11 spelen, hahahahaha.


Ik hoop dat je deze een leuke foto vindt!

Groetjes,
     Sofie

3 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal! En uhhhh, ik ben wel van dat mooie jaar 1967 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jajajaja... We hebben meerder VW'tjes en andere staan ;-)
    En Rianne, iemand van 1967 vind ik zelf niet zo oud hoor... ik volg een 7tal jaren na!

    BeantwoordenVerwijderen