donderdag 22 maart 2012

today at the academy


                                                              1


                                                              2


                                                             3    


                                                              4


                                                             5


                                                             6


                                                             7


                                                            8


                                                            9


                                                               10


                                                               11


                                                            12


                                                           13


                                                              14


                                                               15


                                                              16


                                                              17


                                                              18
                                         
  We had so much fun doing this in class. Can you help pick the best one? I am going to print that one.

9 opmerkingen:

  1. Dertien! Gedurfd buiten de lijntjes kleuren en toch herken ik nog het soubryplaatje van bij mijn oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal heel knap maar mijn favoriet is nr°12.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren van nr 13 vind ik super! En 7 vind ik ook mooi!
    Succes met het kiezen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nummer 7! Ik houd van gekleurde gebouwen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nummer 11 en 15 zijn mijn favorieten :)

    MOOI!

    P.S.: Reminder: ik denk dat je mij nog een rating moet geven voor de follow-me swap op swap-bot. =) EN ik vind je blog SUPER!

    JENNIFERVD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net zoals Jenny vind ik 11 en 15 het leukste, mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh thats difficult, but I pick number 7

    BeantwoordenVerwijderen